BIOGRAPHY

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 12:31 AM TOTAL COMMENTS :

ASSALAMUALAIKUM & SELAMAT SEJAHTERA


►AMIRRUL ARRIF BIN TUMI'AN
► PANDA
►21/12/1995
►SAGITTARIUS []
►UITM LENDU MELAKA (AD117)
►EX-SUNGAI KAJANG | EX-SMKDO
►BATU PAHAT-MALAYSIA | JOHOREAN |
►BERAT : 50KG(2015) | TINGGI : TINGGI LAH JUGA
►PEMALU | PARANOID | SUKA BERANGAN
►LOVE RADIATUL AINA | MY MRS PANDA
►PHOTOGRAPHER | GRAPHIC DESIGNER |



Nama yang telah diberikan oleh kedua ibu dan bapa aku ialah Amirrul Arrif. Memang ada 4 hurruf R dalam nama aku. Unik kan? Lebih mesra dipanggil Arep oleh orang sekeliling daripada sedara-mara, kawan kawan, musuh-musuh, tenaga-tenaga pelajar dan semua orang. Aku seorang yang fanatik gila tentang PANDA ni. Pantang nampak panda. Pantang dengar pasal panda. Aku suka panda.

21 haribulan 12 tahun 1995 hari Khamis itula tarikh dan hari keramat bagi aku sebab aku lahir masa tu. Aku lahir dekat hospital Muar dan dapat pendidikan awal dekat daerah Muar juga. Tak lama aku pindah ke daerah Batu Pahat pula. So kiranya 20% hidup dekat daerah Muar dan selebihnya dekat Batu Pahat. okay? faham? cun!

Secara asasnya kenapa aku wujudkan blog ni tak adalah untuk tujuan penting gila sangat pun. Aku tertarik dengan blog ni sejak tingkatan 3. And terus kekal sampai sekarang. Banyak dugaan dan cabaran dalam menjayakan sebuah blog ni. Tapi aku tak pernah capai kejayaan dalam blog yang aku inginkan. Haha! 

Akhir kata dari aku, ingat pesan aku ni."Nak rasa seronok bila blogging ni, kena ada satu kunci kejayaan, apa kuncinya? Kuncinya ialah internet yang berkelajuan berdesup. Baru seronok nak blogging"