Say Hello To UiTM Lendufornia Di Hatiku!

WRITTEN BY : ARRIF TIME : 11:54 AM TOTAL COMMENTS : 1


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Okay short entry kali ni.



Aku cuma nak bagitahu yang aku dah selamat sampai dengan jayanya ke Uitm Lendufornia. Haha. Setelah sebulan lebih cuti semester, terperap duduk dalam rumah je. Haha. So semalam aku baru sampai Lendu ni. Melaka ni dah macam tanah tumpahnya darah aku yang kedua. Hahaha..

Ingatkan nak update semalam,tapi dah penat, letih apa semua. So pagi pagi ni lah baru update. So far so good lah dekat sini. Tinggal nak kemas-kemas barang, kemas rumah sikit, sapu sampah. Beli barang dapur, yelah kan, nak masak apa semua.

So sekarang ni dah masuk semester 4, kiranya dah jadi abam abam senior ah ceritanya. Hahaha. Esok dah mula kelas. Jadual semester ni bapak sakit gila siaaa.. Setiap hari kelas 8.30 pagi. Hahaha. Sakit sakit.. Takpe aku jenis senang bangun pagi. Haha

InsyaAllah semester ni lagi baik daripada semester lepas lepas. Aminn.

Assalamualaikum.. nak sambung mengemas rumah. hihi :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comment:

  1. hana pown studentuitm lendu....btw ambil kos ap?? but hana bru sem 1....

    ReplyDelete

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)