Tutorial : Cari Code Warna

WRITTEN BY : ARRIF TIME : 1:47 PM TOTAL COMMENTS : 0


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Okay  tutorial kali ni tak perlu main coding bagai. Cuma nak bagitahu dekat mana kauorang perlu dapatkan kod untuk warna. Ye sangat penting benda ni sebab kebanyakan tutorial akan menggunakan coding warna ni. So macamana nak cari? 

Ada banyak sebenarnya tempat yang nak dapatkan kod warna ni, antaranya


So tu yang aku selalu gunakan untuk cari kod warna. Kadang aku malas bukak banyak  tab dekat Chrome ni, aku cari je code tu dekat Photoshop, bahagian warna tu. Senang kan? 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)