SPM '12... Ianya Belum Bebas Sepenuhnya...

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 1:05 AM TOTAL COMMENTS : 4

Assalamualaikum dan salam sejahtera okay .

Eh korang nak tahu tak ? Nak ? Okay baguss. semalam kan 6/12/12 kan? Sepertimana korang tahu SPM  2012 secara rasminya habis semalam. So aku kan calon SPM, jadi aku pun dah habis SPM semalam. haha *ayat kemain lurus*

 Okayy yee. Semalam paper last, paper Lukisan Kejuruteraan. Actually sengan soalannya. Tak susah kod. Aku Alhamdulillah dapat jawab semua walaupun ada satu soalan tu aku lupa konsep/ kaedah buatnya, tapi aku dapat jugak tapi pakai konsep aku sendiri. hahaha. *gua pun terer dari cikgu lah*  Kayy tak..

Kalau nak diikutkan memang nak jerit kan? Tapi gua masih siuman, gua lepaskan dalam blog je, tapayah jerit. Tekan keyboard je dah banyak boleh disampaikan. Cuba bayangkan kalau aku jerit satu entry yang aku tengah tulis ni. Maunya semput tak cukup oksigen dan vitegen. Eh ?

Jadi dengan akhirnya SPM ni, aku masih bergelar pelajar sekolah SMK Dato'Onn, cuma pelajar yang dah tak sekolah. Eh kan cuti ni. hahaha :P Lepas keluar result SPM nanti lah aku baru bergelar ex-student SMK Dato Onn. Doakan aku dapat keputusan yang cemerlang, dapat 9A+ dalam SPM ini. Aminn..

Ha actually aku ada nak cerita sikit pasal SPM yang aku hadapi ni. Tapi next entry okay ? Dari mula sampai habis aku cerita. haha. InsyaAllah..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. Tahniah bro . Dah besar arep sekarang ek XD Dulu makcik tengok arep kecik je , ni arep yang dulu lari gembol gembol sambil bawak botol susu merata taman kan ? Hahaha :P

    Miza doakan kejayaan arep dalam SPM dapat 9A+ dan berjaya dengan cemerlang dunia akhirat :)

    Tunggu la miza update 21.12 nanti XD ekekeke . tunggu k . Hope time tu tak busy Y.Y

    ReplyDelete
  2. @Cik Chokie
    Hahaha.. gua dah besar kan ?haha. eh'ehh manada,,salah orang tu :P

    ha okay update lahh. okayy :D

    ReplyDelete
  3. assalam ...wah , baru habis exam , sama macam adik akak ...

    tahniah kerana sudah bebas ... ^^ ..amin untuk keptusannya .. ^^

    ReplyDelete

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)