Cuma Nak Cakap Aku Ada Ask.fm

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 2:34 PM TOTAL COMMENTS : 2
Source : http://www.tumblr.com/tagged/ask.fm?before=1351621128

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua :)

Ehh aku tak cerita banyak dekat entri ni hari ni. Cuma nak bagitahu aku baru buat ask.fm . Haha nampak tak  gua lambat gila?. Yee aku tahu korang dah berzaman ada ask.fm ni kan ? Yee aku baru terkedek-kedek buat benda alah ni. Actually tahu lama benda nii. Tapi dulu aku pakai formspring. Then sekarang aku lupa password formspring tu, then macam ada bosan sikit, then ada masalah sikit dekat formspring tu. Jadi kesimpulannya aku pakai lah ask.fm ni

Ask.fm ni sama je funtionnya dengan formspring, orang kasi soalan, kita jawab. Macam tu je. So mehh lahh tanya aku. hahaha. *promote sebenarnya ni*. Korang tanya lah seberapa banyak soalan yang korang nak. InsyaAllah aku jawab dengan ikhlas semua.. hahaha :)





You Just Ask,
I Answer It :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. Kalau aku tanya soalan macam macam .. agak agak kau nak jawab tak ? karang nanti kena rejam dengan kau . mati weyh mati XD

    Ehh wa pun baru buat ask.fm ni . hohohohoho ^^V

    ReplyDelete
  2. @Cik Chokie
    Hahaha alahh tanya jelahh, dah memang ask.fm ni khas untuk tanya menanya. hahah.

    ReplyDelete

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)