I'm Back For Blogging !

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 7:28 PM TOTAL COMMENTS : 4
Assalamualaikum dan salam sejahtera yuolls !

- Bajet ayat gambar ni. haha

Hey rindu gua ? Rindu ? Ye gua pun rindu lu lah. haha.  Tak rindu ? Haha sila rindu *kelip-kelip mata* Eh ha yee first at all aku sihat walafiat. Ye aku tahu lama aku tinggalkan blog gua ni. Sumpah lama sangat dah ni. Dari bulan April masatu sampai November harini lah aku baru mula update balik. Haha. And for sure memang kekok nak mampos hidop balik gua taip ni ! Btw aku ignore je. Haha

Duuluu-duulu kan, memang aku ada cakap yang aku akan stop berblogging sampai lepas SPM, thethapi, Actually ni belum habis SPM lagi, cuma subjek teras baru habis. Lepas ni tinggal subjek yang tak teras lah haha. Ada 3 paper lagi, Pendidikan Seni Visual 2, Geografi 1 & 2  dan Lukisan Kejuruteraan. *petik jari kiri kanan* cewahh ! haha. :P

Err well memang for sure gua haruk ni. Em gua nak cakap sikit kan, tadi aku nak tukar email untuk blog dan facebook dan twitter dan lain lain. Ingat nak pakai email baru untuk segala jenis account yang aku pernah ada, Bila dah buat,then nak tukar untuk blogger, tapi babeng haruk nak mampos. Banyak songeh. Terus gua takjadi tukar. Aku terus pakai email lama jerr :D *sedih sebenarnya ni*

Ehem aku ada pasang Twitter Conversation dekat sidebar tu. Baru je tadi. haha follow twitter aku eah @arepskema . Tak follow gua sebat lu pakai tali pinggang sekolah *gua paksa. haha, bajet

Well okay itu je untuk permulaan ni eah ? Assalamualaikum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. Kahkahkahkah miza tak rindu arep , cume rindukan blog ni haa . dah lama bersarang .. masuk banyak kali manyak bosan XD benda yang sama miza hadap .

    GOOD LUCK WEYH ! Gua doakan lu berjaya dengan cemerlang :D

    ReplyDelete
  2. Hahaha yelahh, rindu blog ni je kan ? haha. fine. bhaha !

    Eh ha ye terima kasih wa cakap lu ahh. haha

    ReplyDelete
  3. Alalala sentap ke rep ? =.= ok fine wa pun rindukan lu .. kalau lu tak ada macam mana blog ni nak bertulis ye dak . hahaha

    ehh kire ok lu dah update 22 untuk tahun ni . wa ? XD kahkahkah . ehh nak cakap semalam birthday wa :P

    ReplyDelete
  4. Hahah sikit ahh sentap nya.. hahaha :P

    Eh ye ke ? alah sikit sangat tu .haha. Oh yeke semalam ? Tak tahu pulak, So happy birthday wa ucapkan. haha

    ReplyDelete

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)