Aku Bukan Keturunan Mat-He-Mat-Ics

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 5:29 PM TOTAL COMMENTS : 2
Assalamualaikum dan salam sejahtera penduduk planet sfera dan jjiran-jiran planet ni. 

Diharapkan sihat-sihat belaka. Nampak tu semua chubby-mubby, comel-momel, sihat-mehat, kuat-muat , cergas-mugas, aktif-maktif dan kawasan sewaktu dengannya.

Hello.  Hell-to-O . haha ! Tak kelakar dohh. Okay aku bosan-mosan tade benda nak cakap.  Okay tadi aku ada post pasal yang aku tukar cbox kepada fibox kan. Nak tahu tak ? macam kelakar sikit kod. Aku dah publish lepas tu tak lama aku revert to draft. Lepas tu aku publish balik. Tak kelakar kan. kan kan. kan kan kan. OkPINEE !! Aku tak layak masuk Maharaja Lawak, layak masuk Tom Tom Bak Bak Tom Tom Bak ! kan. * bukan main panjang nama rancangan*

Okayy. Malam tusyenn. Esok Exam, so bila nak studynya tu ? Sekarang ke ? haha macam tak boleh lah. Ni tengah buat aktiviti amal. Berblog sambil berfacebook sampai magrib. *alasan pelajar cemerlang pendidikan sivik* . Balik tusyen memang takdenya lah aku nak beramah mesra dengan buku ape semua tu. Terus tidur adalahh. Esok dah lah subjek Math, Fuhh gila gempak ! Serius aku kurang berminat dengan beliau yang bernama Mathematics ni. Kita tak geng. Aku dilahirkan tanpa darah Math , apetah lagi Addmath, tapi dengan darah jenis AB.. kod. haha. err. Dermalah darah Math korang kepada aku. Sila hubungii bla bla bla aku dah merepek panjang...


--Paling tinggi aku pernah score math kan,aku dapat C je. Haha okay diam ! kaybai--

Walaupun aku cakap aku tade benda nak cakap, tapi diam tak-diam, celik tak pejam, penat tak letih, gatal tapi garu dah nak sampai ke penghujung rancangan kita .. AC dimana ? AC tangah makan cendol letak mee siput. Uuuu tak sempoii ~ . 

Assalamualaikum dan selamat hari raya. Hahaha *kemaruk nak raya lah ni*

ps: Mat-He-Mat-Ics =Mathematics

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. Add math tu lah ohhsemmm :D best kod . add math ngn math . best add math , sebab jalan kerja lebih mendalam ^_^ hewhewhew goood luck budak skema :D

    # hahaha aku pun xtahu la kenape dari balik sekolah tadi asyik dok telek blog budak ni je --' hohoho . kau tertarik blog kau memang deboooommm ! XD

    ReplyDelete
  2. @Cik Chokie
    Hahahaa.. ohhsemm kebbendanyaa.. Kalau math tu pun dah berbelit, ni lagilah addmathh. memang bersimpang-siur lahh.

    #ehemm. haha. apesal asik dok telek blog ni ? hahaa

    ReplyDelete

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)