Revolusi Blogger [ Infographic ]

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 11:47 PM TOTAL COMMENTS : 2
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Dan selamat malam sebab aku post ni waktu malam. kehkehkeh. 

Well hape-hape pun. Aku cuma takda topik semejak 2,3menjak ni. Idea entah melalut sana-sisi kemain lagi. Faham? Okay tak faham lagi, *takpe, gua sabar lagi* . Wokey bebeyh ! Saya cakap slow-slow ea. *eh kejap aku, lepas tu gua, saya pulak, bingong dehh*. Sejak kebelakangan ni kan. Aku  takda benda nak cakap. Kira takda sesuatu macam ''something whoaa title or story'' yang nak aku sampaikan melalui dunia tanpa sempadan ni. Internet lah kan. Lebih tepat Blogger. Okay. 

Tak faham lagi? Okay nak gua hamuk satu kepala kau? biar kasi faham. Haiishh *konon taiko gangster*

Bersesuaian dengan keadaan aku yang takdak topik nak tulis. So aku kasi jelah  satu risalah perang Infographic  tentang Evolusi blogger ni eah. Maaf tulisan kecik molek. Jadi. PLEASE LAH. PLEASE LAH KLIK KANAN DEKAT GAMBAR NI. PILIH ''OPEN IMAGE IN NEW TAB'' . LEPAS TU BILA DAH TER'OPEN' KAT NEW TAB, KLIK LAGI GAMBAR TU. NANTI DIA MEMBESAR LAGI.  <-- Siap gua besarkan font kasi sama garis bawah lagi arahan mudah tu. Kalau terpinga-pinga tak faham. Lu pigi basuh lu punya mata pakai air Zamzam sana lah. Mata tu kasi clean & clear wa cakap lu lah. Haiishh *mengeluh tak tentu pasal ni*

- Jangan malu nak klik kanan then pilih
open image in new tab untuk
tumbesaran menyeluruh !
Well yaa ! itu je kod. Selamat malam .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. Greetings bro, tiada idea perkara biasa. Yang penting kena teruskan apa yang kita suka lakukan.Lagi satukan bro, infographic tu tak nmpk sangat la walau dah besarkan. Nice to meet u though..... http://blogdowh.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. @docche
    Well yaa. haha.. betul tu betul tu. Keep it up

    eh kan dah cakap, klik kanan kat gambar tu, lepastu pilih open image in new tab, lepas tu tekan lagi gambar tu. nanti dia besar lah :D

    ReplyDelete

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)