Facebook Timeline - A New Kind Of Profile

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 7:39 PM TOTAL COMMENTS : 0
-Facebook Timeline
Asaalamualaikum dan salam sejahtera semua. Okay ni 2nd entry aku pada hari ni. Tetap juga pada topik Facebook Timeline ni. Aku pun tatau kenapa aku macam obses gila dengna FBTL ni. Serious aku suka sangat. Takde sedikit benci pung. Tapi entry kali ni aku cuma nak share video tentang FBTL ni. Weeee !! Layann. Zass !



Okay itu masa macam nak announcement FBTL ni. Aku suka gila! *okay sudah* Yang video kat bawah ni pulak tentang Apps yang ada dekat FBTL ni, macam-macam kita boleh buat dekat sini. Layan jelah ea :)



Kalau nak guna FBTL pergi ke : https://www.facebook.com/about/timeline . Lepas tu scroll ke bawah sampai jumpa Button ''GET TIMELINE'' . Ha tekan lah :) 

InsyaAllah next Entry aku akan cakap lagi tentang kebaikkan dan kelemahan Facebook Timeline ni. Kalau aku rajin. Tak rajin aku tak buat lah :D


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)