Entry Campur-Aduk Dari A Sampai Z !

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 3:36 PM TOTAL COMMENTS : 2
- Style Gila gambar ni [sumber]
Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca majalah Manga :D

Well yaa. Lama tak update. Dekat 4 hari aku tak taip-taip, tekan-tekan keyboard ni. Gua nak tekan, tapi time IM dekat Facebook jelah. Bukan apa, tapi kau tahu, aku dah takde topik yang macam panas nak diterbitkan dekat blog ni. Macam dalam Entry Cinta Sekarang Kolot dan Nak Merendah Diri Kena Betul  . Itu gua taktahu mana ilham datang untuk karang entry sedemikina rupa. hahaa..Tapi sekarang  ni idea macam tak sampai lagi, ada yang datang , tapi tak kukuh lagi, macam samar samar malap je. 

Jadi aku pun macam dah bosan bila aku bukak blog aku, balik-balik Entry Arep Skema With Angie Vazqeuz ! . So kira macam tak mesra pelanggan lah kan. Dia ibarat makan lah. Hari isnin makan Nasi, hari Selasa makan nasi, dan hari seterusnya pun makan nasi. Jadi dekat situ kita macam dah mula mual mual bosan kan. Kena lah upgrade sikit. Nasi lauk kicap ke kan. So dekat situ dah nampak perubahannya kan. So its same like blog lah. *yeke? fakta aku je tu*

Well, sepertimana yang semua blogger, terutama bagi blogger yang pakai Shoutbox kan. Kan dah kena bayar start tahun depan kan. Tapi aku tak terasa sebab aku tak pakai tu. Aku pakai Cbox.ws. Ekceli dulu macam nak pakai Shoutbox, tapi dulu kan masih cetek akal lagi kan. Kira macam tak tahu lah nak pakai . *konon jelah tu*. Jadi korang kena cepat cepat tukar lah kan. Banyak lagi selain Cbox.ws ni. Korang boleh usha sendiri lah dekat blog http://www.lyssasecret.com/ yang dia ada buat pasal Apalah yang kecoh-kecoh pasal shoutmix kena bayar ke tak ? tu. Check It out sendiri :D

Eh Eh. nak tanya korang semua. Please jawab eah. Tak paksa, ikhlas jawab je. Perlu ke aku tukar template blog aku ni? Perlu ke aku tukar header blog aku ni? Aku tengah bingung ni. Aku ada jumpa satu template style simple gila, tapi aku taktahu nak tukar ke taknak. Lagi satu dekat coding template yang aku guna sekarang ni, dah macam-macam aku repair sana-sini ikut cara sendiri, so malas lah nak pindahkan dekat template baru. Rumit dowhh. --' . So macamana? pakai ni je ke? 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)