Aku Tak Update Blog Sebab....

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 11:17 PM TOTAL COMMENTS : 10
Assalamualaikum dan salam sejahtera penduduk planet sfera sekalian :D 

Ha bagi yang selalu dayang sini sambil makan cengkodok durian belanda tu kan. Mesti bosan malah lebih teruk sampai ada yang call aku tanya apesal tak update blog *okay tipu. aku tak hot. ptuuihh !*
Okay tak kisah lah ada yang tanya ke ada yang tak tanya ke atau buat buat tanya tapi sebenarnya tak tanya ke kan. Persoalannya sekarang kenapa aku sejak kebelakangan ini aku tak update blog kesukaan korang semua ni. 

Jawapan kepada masalah yang kian mengugat ketamadunan penternak ikan kaloi dalam peti ais ni. Jawapan yang paling menepati SKEMA jawapan yang diberikan dan disediakan sejak berkurun lamanya oleh Kementerian Jawapan Skema Sedunia atau lebih mesra dipanggil dengan KEJAMASA. Menurut risalah Skema jawapan yang diberikan. Ternyata salah sebab nama pun riSALAH, ye salah. So aku mintak riBETUL. Dan jawapannya 180.99% betul.

Kita imbas kembali soalannya. Soalannya yang berbunyik Kenapa aku dah jarang update blog?. Dan jawapannya. 
1. Last-last minute ni aku sedang asyik menyiapkan kerja sekolah.
2. Jarang online dan bukak blog sebab.... [rujuk jawapan no. 1]
3. Aku jarang dekat rumah sejak kebelakangan ni.
4. Aku sebenarnya malas nak buat homework, jadi aku tengok tivi. Kalau bukak komputer kena marah nanti :P
Jadi itu je jawapannya. Jadi kalau ada rasa yang selalu datang blog ni, tapi asyik entry yang sama je. Maaf dipinta ea.  Dan aku kan dah cakap dekat entry yang ni http://arepskema.blogspot.com/2011/12/perkara-yang-selalu-terjadi-masa-cuti.html
Lagi satu. Tahun depan aku bergelar Pelajar Tingkatan 5. Jadi nak SPM lah kan. So itu juga salah satu daripada jawapan kenapa aku tak update blog kan. Yelah. Nak exam penting tu. So kena kurangkan buat benda lain lah. Fokus belajar, ulangkaji kan .
-Nampak tu? Jabatan Jalan Puzzle Ke Arah Kemajuan :D
So sesiapa yang baca ni ke kan..  doakan aku berjaya dengan cemerlang dalam SPM nanti eah :) aminn :)
UPDATE : Aku pun dah jarang Blogwalking, Follow-follow blog korang. Komen entry korang. Maaf yekk :D Kalau ada masa aku buat lah semua tuh. Kalau je :P

Nota tangan kiri : KEJAMASA = KEmenterian JAbatan skeMA SeduniA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. bru nk tnya kenpa kau tak updte blog . ok kawan .smoga kau berjya ok :)

    ReplyDelete
  2. @si gadis
    hahah. terima kasih doakan :) kau pun sama okay ;D

    ReplyDelete
  3. Semoga Berjaya untuk SPM tahun depan :D

    ReplyDelete
  4. kalau ada homework time sekolah memang life sickness. memang. fakta dan pengakuan dari hati. aduhai, jiwa. sabar lah okay.

    ReplyDelete
  5. lalala..
    hahaha...gud luck utk spm yerk..
    wohho...kita dah tggalkan skolah dgn senang hatinya/....:P

    ReplyDelete
  6. @si kiut lavender
    ohh hahaa.. takpee. dia saiko kita.. haha

    Terima kasih mendoakan :)

    ReplyDelete
  7. @Akmal Khalidah
    Sorii.. Takde masa lah :) Busy for study :D

    ReplyDelete

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)