Kerja Rumah Yang Dasyat !

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 12:07 PM TOTAL COMMENTS : 2
Heyya! Assalamualaikum semua penghuni bumi dan planet planet lain ! Harap semua sihat walafiat macam orang yang sihat. *errr* . Saya harap tak lah sakit macam orang yang sakit tu *err lagi* . Okay. malam tadi kan. yee macam semua orang taktahu kan. Kan ada AIM 2011. haha. aku serta semua orang yang tengok AIM malam tadi mesti asik dok tergila-gila itu budak mat salih  tu kan. Greyson Chance. eh yeke? aku tak pun. haha dekat facebook siap masing-masing nak cakap dia tu pakwe diorang. huh. *macam dapat je* haha. eh lantaklah. aku tak minat dia. taknak cerita pasal dia. :P

Ni semalam aku baru jumpa doktor pakar dari jepun serta 3 orang pakar kaunseling dari Amerika dan dua orang selebihnya dari Perancis. Appointment or meeting dekat hotel Katerina. yah diorang datang. diorang kata aku perlu berehat, lepas cek-cek semuanya. Diorang mengesyaki aku ada masalah tangan kiri. tangan yang aku buat tulis *aku kan kidal* Dia kata kalau terlalu kerap buat kerja rumah or lebih mesra dipanggil homework dari sekolah. Aku mungkin akan penat, tangan aku munkin akan kesakitan. Dan lebih teruk lagi aku akan marah-marah, stress sebab cikgu dekat sekolah aku tu dah macam kasi kerja rumah macam aku ni cuti setahun. Siap berlambak lagi seyh. Pembetulan lah. Karangan bm kena salin 20 keatas karangan. Bi pun lebih kurang. salin jugak.

→ Mesti korang percaya pasal doktor pakar dari Jepun tu dan 3 orang pakar kaunseling kan. haha. Aku tipu je tu, saja buat cerita hangat. kan. hahaha ! Tapi pasal kerja rumah tu aku tak tipu. cuma aku benci. :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)