Bermulalah Era Skema-Skematik

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 4:59 PM TOTAL COMMENTS : 0

Wokey sebelum tu nak hip hip hop hoorayy! Motif? Berdasarkan penyiasatan dan ujikaji dan penglihatan yang tajam. Rupanya follower dah menunjukkan pergerakan dan perubahan yang mendadak dan dramatik. Dah  berubah menjadi 300. Jadi taniah lah kepada aku sebab dah ada Troopers yang skema yang baru yang ke-300 yang yang yang. Banyak betul yang. Okay stop meraikan ni. Malam nanti nak buat party rock retro techno future anthem dekat Studio KRUe :P


Okay Assalamualaikum kawan-kawan semua ! *err ayat* . Sebenarnya terlalu banyak idea or something lah nak update dekat blog ni ha. Banyak sangat cerita tau. Tapi InsyaAllah aku update nanti. Malam ni ke kan, kalau sempat atau tak malas. hehe. Jadi sekarang ni aku tak tahu mana dulu nak tulis. err..


-4 DEKAD KEMUDIAN... <---- tipu

Ohh ha. aku nak cerita/cakap/tulis/bagitahu/beritahu/kasitahu dekat kamu semua orang lah kan. Semua ni mengenai satu company/syarikat/kumpulan/crew/kru yang sedang dihandle oleh aku menggunakan handle bmx. Okay ramai yang taktahu malahan tidak sama sekalai pernah dengar tentang SKEMA-SKEMATIK PHOTOGRAPHY kan. ha Disinilah bermulanya penceritaan aku pasal nama ni. Skema-Skematik ni adalah sebuah err ape eak nak panggil. Company? boleh? boleh lah. Ha kira satu company lah. Company ni pasal photography.  Baru je nak naik. Pun baru ditubuhbadan kan. Baru wujud tahun ni (awal tahun 2011) . 


Jadi sekarang ni kira aku nak promote lah. Bagi namaa Skema Skematik Photography ni lebih dikenali ramai orang di seluruh pelusuk negeri, negara malahan berharap planet juga :D . Jadi apa-apa pun kalau nak tahu lebih lanjut tentang Skema-Skematik Photography ni. boleh melayari pautan-pautan berikut yang tertera di kaca monitor anda :

- Blog : http://skema-skematik.blogspot.com/  <--- Jarang Update. Sejarah Skema-Skematik ada kat dalam blog tu :)

***PERHATIAN : SKEMA-SKEMATIK SEDANG MENCARI PHOTOGRAFER BARU. KEMASUKAN PERCUMA SEHINGGA AKHIR HAYAT. KALAU BOLEH AREA BATU PAHAT. TAPI TAK KISAH KALAU DARI AREA LUAR PUN. :) 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)