Benci Kau ! Peduli Apa Aku !

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 2:25 PM TOTAL COMMENTS : 0
Assalamualaikum. okay. Bye. Tu je nak cakap. *haha sengal* Eh korang nak tahu tak. Taknak pun takpe.  Eh takpelah aku macam terus tak jadi nak cakap. Rasa macam berdosa pulak. Tapi err. GO ahead lah. kahkahkah. Like setupid pulak ayat. naa

Aku adalah seorang member ni. dia bernama Lelaki [ bukan nama sebenar, sebab dia taknak sebarkan nama dia ] Yeah. okay. aku tengok dia ni dah macam orang terejal masuk hospital bahagia pun ada jugak. Gila hebat perangai, mengalahkan Green Lantern mahupun Angry Bird.. Bapak series sey memang meluat gila dengan perangai beliau *beliau lah sangat. puttuih * Tapi aku masih tahan kesabaran aku. Tunggu masa je. 

Kau nak tahu perangai dia. Whoaa. tapayah tahu pun takpe. Menyesal je nanti. Kau bayangkan je macam  Hulk warna hijau taik lembu tu. Ha lebih kuranng jelah tu. Agresif gila. memang kawan ke tak kawan ke memang dia bantai je. ''Balun je'' moto hidup dia *tipu* . Tapi series weyh aku macam tak sanggup nak bermemberkan dengan dia. Habis hidup aku.

Lagi satu yang aku tak berkenan dengan dia ni. Dah lah perangai macam hulk, muka pun 50-50 je hemsem hodoh. Dekat depan member-member yang lain wah bahasa siap macam-macam keluar, babi,buaya,babun,sial,f*ck dan yang lain-lain sama waktu dengannya. Tapi bila nampak perempuan, jumpa perempuan, wah berbunga-bunga ayat, sampai boleh cair perempuan tu. Di sini aku menegaskan bahawa Aku bukannya jeles or something. Series aku cakap, aku cuma kesian dekat perempuan yang sangkut dekat dia. Whoaa, dia kasi ayat je, terus couple, lepas tu tinggalkan dengan alasan yang tak munasabah mahupun yang boleh diterima oleh Leonardo Da Vinci. 

Demm betul lah perangai dia!. Aku tegur dia taknak ngalah. tetap dengan pendirian kepala batu belah batu berrtangkup dia tu. Lantak kau lah. Hidup kau hidup kau, hidup aku hidup aku !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)