Arep Skema Berjaya Terkejut 100% !

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 5:09 PM TOTAL COMMENTS : 2
Ohh memang shaaiit lah ! Serius weh ! shelakeer betul. Kang dah tak memasal aku mencarut-marut ni. Eh mana taknya. Ha korang nak tahu? Ha so pergilah kedai. mintak tauhu 2 ringgit . Cett ! Stupid Idiot! Bukan tu lah aku nak cakap. Gua dah lah tengah sorang-sorang dekat rumah ni lepas tu ada pulak yang menyapa aku dekat Facebook. Dia suruh buat yang bukan-bukan . Huuu taknak aku. Tapi dia kata takde pape. Cuba jelahh.. Dengan lurus bendulnya aku pun ikut..

Kau nak tahu apa dia bagi gua? Ha ni cheq nak habaq kat kowhang ni. Dengan selamberr gua cakap cilaka lah. Haha ! Tapi sebenarnya kelakar. Mesti punya korang akan ketawa lepas kau alami apa yang baru aku alami tadi. Huh ! Ha amik ni !

AMARAN : Siapa yang ada lemah jantung, gastrik, mengandung, kentut tak lawas. Sila ABAIKAN dan JANGAN BUAT apa yang disuruh dekat bawah ni ! Amaran keras !  <---- Tipu. haha !
1. Pergi Google.com
2. Taip : mov0001.swf
3. Tekan/Klik search
4. Pilih atas sekali [ Ada tulisan ''Flash'' ]
5. Enjoy ! 
See Haha ! Gua dah bagi amaran keras lu orang taknak Follow ! Kan dah. Kelakar bukan? Bila gua tengok benda alah ni. Nak tahu apa gua rasa?  Gua rasa tulang belakang gua nak cabut lari kebelakang tapi takboleh ! Demm! Muka sambil buat riak takut gila babeng ! Gua sampai nak menjerit serupa perempuan tadi, tapi suara gua pun sampai takut nak keluar dari korongkong aku ni ha sebab dah 'kelakar' gila babeng !

Sambil tu kan. Gua kecikkan Windows Google Chrome ni. Kononya supaya tak nampak lah benda kat dalam tu. Tapi tetap muncul juga muka awek lu dekat situ. Apelagi, dengan berbekalkan keberanian yang tengah kembang kecut ni. Gua pun terpaksa lah bukak balik Google Chrome tu. Dengan tangan yang laju gua tekan pangkah dekat tab dengan isi cilaka tu. haha !


Memang gampang lah kan. Maaf entry gua kali ni banyak pakai bahasa yang mak gua tak ajar masa kecik.   Semulajadi boleh cakap benda benda mencarut ni. *kihkihkih. padahal terpengaruh* Maaf juga kalau entry ni berbaur unsur upper 18 semuanya. Cuma nak kongsi je. 

So aku balik semula lah eah dekat bahasa baik sikit. *konon* .  Jadi apa-apa pun, kalau ada rasa nak marah aku lepas kewujudan entry ni. Ruangan komen tersedia :) Shoutbox pun sentiasa mengalu-alukan ~~ Apehal ayat aku nak sentimental sangat? binggung aku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. oh godddd.. hahaha.. dah agak dah.. slalu tekena
    tp yg ni walau dah ready ttp jantung nk gugur.. haha.. kuat gile jerit =..=

    ReplyDelete
  2. @Mialia
    bhaha ! gugur jantung kan. hikhik. lagi lagi dengan muka dia yang takboleh blah kan. :D

    ReplyDelete

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)