Siapa Baca Dapat Duit!

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 9:08 PM TOTAL COMMENTS : 0
Hai ! Assalamualaikum blogger blogger sekalian ! Ni saya ada berita baik noo. Best sangat sangat ..kot. ehehe.. Baru je dapat tahu pasal ni. Yelah, sekarang mahupun dulu kan ramai dok bloggers yang dok buat macam macam nak dapatkan duit daripada blog kan. Masuk itu ini. Yang popular bila buat blog mesti ada Nuffnang, mesti ada Heartbeat kan kan. Tapi ada macam macam lagi yang ada dekat dunia ni. Aku pun pakai Nuffnang dengan Heartbeat. Tapi ni aku rasa kok macam lagi best kan. Bunyiknya SAYS.my. Yee, aku tahu, mungkin dah ramai bloggers dah tahu dan dah guna pun benda ni. Tapi lantak lah kan . aku nak cakap jugak.

Aku tengok ni macam best je kan. Alah ni lebih kurang macam ChurpChurp lah, kena share. Lepas tu buat itu ini. Dapat lah duit kan. :) Macam tak biasa pulak kan. So kalau korang rasa berminat sungguh sungguhan. Join lah, dengan ..


So, tu je nak bagitahu. Papai :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)