Blog Dilabel Sebagai SPAM !

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 8:21 PM TOTAL COMMENTS : 0
Okay, awak tahu marah tak? Okay saya tengah marah  ni. sangat sangat tau. Macam celaka tau kalau nak tau. Series, kalau korang kena pun mesti akan buat rusuhan sambil menonggeng. *aku tak buat tu*. Kalau nak tahu sebab nya. Dekat Facebook, iyeekk! Facebook facebook! Aku punya link blog yang berbunyik http://grunge-note.blogspot.com/ telah dilabel sebagai SPAM tau tak. Cegampang betul! Asal taip http://grunge-note.blogspot.com/ dekat FB, mesti dia keluar mesej haram jadah entah. Ayat menyakitkan hati kalau baca duaribubelaskali ! errhh!

- Klik untuk Membesar Dengan Cepat


Okay, gampang. aku pun tak tahu macamana boleh jadi sampai dasyat gila babeng macamtu. Aku ada buat salah juvenil ke atau kesalahan yang sampai menjejaskakn ekonomi negara Zimbakwe? Mana ada. Aku pun tak tahu puncanya. Ke orang tak suka blog aku. Aku tahu lah blog aku burok macam ape kan. Bila bukak je ada lagu autoplay mengaum kan. Lepas tu tulisan menyakitkan hati kan. *yeke? aku rasa tak pun* Tapi kalau tak suka pun jangan lah khinati aku, blog aku ni. Tak de kasihan betul lah. Tak ada keperiorangan lah! Jadilah insan yang berguna .

So impak maksimum nya ang bertandang dekat aku. Aku dah tak boleh buat promosi [ promote ] walhal mega sales dekat FB pasal blog aku. Bila letak link http://grunge-note.blogspot.com/ je mesti ada mesej yang menyakitkan hati dan yang kurang menyedapkan mata * aku ulang lagi ayat ni.*.  Lagi satu, kesan yang baru aku jumpa tadi, aku dah takboleh buat button LIKE dan berbagai lagi lah tu. sebab link blog aku dah macam haram untuk menginap dekat Facebook. grr! marah ni! 

So sesiapa yang tahu, sila bagitahu macamana nak selesaikan yek. Yang aku ada cara sekarang, ialah dengan menukar URL blog aku, tapi aku tak sampai hati, takut takut ada pulak tak jumpa blog aku kang sebab dah biasa dengan panggilan http://grunge-note.blogspot.com/ . kan kan ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)