Penipuan Sejarah

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 8:27 PM TOTAL COMMENTS : 2
-Credit: Google
Hoi korang, korang mesti tak tahu kan. yaya,tengok tajuk lah kan "PENIPUAN SEJARAH". Apa maksud tersirat tersurat dalam tajuk tu? Aku rasa ramai kot yang tak tahu pasal ni. Aku pun baru tahu. Haritu member aku bagitahu pasal ni semua lah. Siap suruh search kat Youtube lagi. Tapi aku tak sempat lagi, semalam aku dah tengok sikit pasal Penipuan Sejarah ni. Then tadi sambung lagi sikit pasal ni. Aku tengok macam betul tau, tengok macam entah lah. Korang pandai pandai lah menilai sendirik eah. Aku tak de lah nak kata benda ni 100% .Tapi kita belajar sejarah dah lama kan. Dari sekolah rendah. masuk menengah. Tapi korang rasa memang betul ke apa yang di ajar tu? Member aku siap cakap macam ni 
"Aku lepas tengok video penipuan sejarah ni, rasa nak belajar sejarah terus hilang"
*lebih kurang macamtu lah ayat dia*

So pape pun korang tengok lah video nya eah.

► Ni yang bahagian 1




► Ni yang bahagian 2




Ermm,dah tengok kan. So macamana? Percaya? terkejut? bosan? terkejut lagi? Tipu je ni? Terkejut buat kali yang ke tiga? ehehe. Pandai pandai lah korang tafsirkan sendirik eah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)