Cicak Besar Nie!

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 10:29 PM TOTAL COMMENTS : 0
Olaa!!! hahaha,,, ape aku cakap nie. Cerita kali nie aku kasi gempak sampai kau baca terbukak molot kaw. Semalam, hari ape ek.,jap tengok kalender.. Oh hari Rabunesday. Aku ngan abang aku dengan mak aku pergi rumah reban unta jiran budak tu. hakhak,,mana ada, Semalam pergi rumah sedara kot,,hehe.. Dah sampai masuk,dah masok salam,, dah salam ketawa ketawa kejap, dah ketawa terus senyap. Lepas tu orang nie, (aku pangil MAK Along Bukit Gantang bawah siket.hekhek,,suka kaw. Takder lah, saju bikin lucu lucu,kahkahkah... Mak long aku tu dia cakap sesuatu yang mengkujutkan, dia cakap 
   
    "Nak tengok cecak beso?"
Then nie reaksi kitaorang..
    "Dengan muka terkejut macam nampak Gorila kencing berdiri", tulah kami!

Kitaorang pun tanya saper punya Gorilla tu?? dia pon jawaB esok dah cuti,, haha.. bangang eak munyiknyer,,macam kaw jugak kan. 
Act, kita tanya, "Cecak beso? " , Kejap lagi hamek kaw tong gas cam Honda kepala tiga hempap kepala kaw! hakhakhak,, giler. Giler seyh,mak long aku tu bukak sangkar ker ape tah nama, fuhh Unifi mantap!!! (iklan Unifi),, giler kaw memang seriez aku cakap nie lah cecak yang paleng kebesaran yang pernah aku temui! Terkujut monyet aku sampai nak makan spageti yang akan dimasak oleh mak dan mak long pada tegahari kemudian. Korang,, memang besaq gilar seyh!! Korang tengok gambar gambar  nie..


-Klik untuk tumbesaran Si Gambar
-TU DIA TENGAH TENGOK JAM.

-TU SANGKAR TAU APE TAH NAME DIA.
-TULISAN NIE MALU NAK KELUAR..
-TU TANGAN MAK LONG AKU,,CECAK TU TENGAH MAKAN CERKORIK.

-TU TANGAN JU-ON
-HAI,,NAK BEKELANAN BOLEH?
-BERGAYA SUNGGUH BELIAU

-TU BADUT GONJOL SEDANG BERAKSI MEGAH!


Ha!!! tengok tu puas puas,, besar ek. Geli seyh. Then Mak Long aku cakap,, cecok tu,, ada orang nak beli,, 4 juta tuu. Leh kaya taw. Lagi satu,,dia punyer tahik jagan cakap lah,,beso lah jugak. Bau die,,haiyoo,, menusuk kalbu deh..
Lau kaw nak tau pasal cecak nie, korang pergi kat blog ini.
Tu blog abang aku,, follow sekali lah blog dia. Komen pon boleh. Okeyh. So tu jer lah pasal cecok gorgasi nie. hahaha...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)