Pantun 4 Kerat!!

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 10:49 PM TOTAL COMMENTS : 0
Bllluurrr,,,,,. [-_ o]" ...ooiiii,,, 

Penat macam gampang, 
cakap nak gebang,, 
perangai  dah macam jembalang,, 
muke macam kena pelempang jerk,,, 

Ape?? aku tak cakap kaw lah,, kaw tengok blog aku sekarang,, dah laen kann,, kaw tau berkurun sampai kucing aku tumbuh bulu buat kali kedua aku dok mencari Template baru untok blog aku nie,. yang nie pon aku tak tau ok ker tak,. Aku nie suka tukar-tukar template. Kaw tau,,kalau dah lama-lama tak mandi mesti gatei n busuk macam kaww kan.. so gitulah diibaratkan macam blog nie. Mesti kena salin 'baju' dia kan..macam orang jugak.

Aku mintak,kalau korang ada tempat cari template yang baek punyer,, kasi tau sama ini owner blog ea.. aku nak sangat, macam macam tempat aku dah pergi. kat sana lah,,kat sini lah,,kay sinun lah.. sama jer sumenyer. hehee.. demmit!! hurmm..,, 
So tur jek aku nak kasi tau,.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)