21/12/2010

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 5:00 PM TOTAL COMMENTS : 0
Oh My Gosh!!! tak kusangka lagi disangka hari ini aku dah 15 tahun,, sebenarnyer dari pukul 12.00 malam tadi. huh,, bangga nya aku dah tua ceket, tak macam kaw kann.. hehe,, Dari semalam dah bertimbun-timbun dekat 12 kapal perang orang dok meng'wish' kat aku. Rasa macam dunia baru pulak! ahakss,, Semalam 2 orang membe aku dah buat post pasal Hepi Beleday aku, besh gitu ahh... :D 


So tadi,,bangon bangon jer,bukak fesbuk.. hamik kaw penembuk dari aku!! haha,,mana ade,, giler banyak wish hepi beleday kat wall fesbuk aku,sampai sekar pon maseh ade lagi,,malam tak tau lagi lah,,kejap lagi terus letak mercon kat wall aku, bagi menyambut beleday aku, kasi gempak lah katekan,. hahaaa..,, setiap masa ade orang kata

-HB :)
-hepi bufday
-happy befday..
-macam macam patern ayat lagi lah diorang ajukan kat aku..

Act,,aku terharu sangat, sebab ramai yang amek berat pasal aku,,haha,, thank a.lot korang,, sayang korang!!! Tapi yang tak best nye kaww tak wish aku pon kan,, hehe,,,
Yang tak besh nyer takder sorang bagi hadiah. Dapat pensel 2b sebatang pon tak per, aku hargai,,  :(,, bagi ea,,haha,, mengaharap nie,,. pleaseee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)