Sony Ericsson C510 Ku

WRITTEN BY : Arep Skema TIME : 11:25 PM TOTAL COMMENTS : 3
Heeheeeehheee.... Excited giler nak citer nie.... Sambungan dari citer Zomm Inn tu. Malam tu lepas hantar abang aku kat asrama, bapak aku pergi angsana balik sebab nak cari handset untuk aku..hehe... Dari haritu nak cari, tapi belum tiba masanya. Tapi sekarang, amik kau!!! sebijik hanset depan mate....

Mulanya aku nak
beli macam abang aku nak beli, hanset Sony Ericsson J105 kot..ntah aku lupe.. Tengok luar jer nampak macam dah ok,. So aku dah target lah akan beli henset tu. Tapi pada masa kat angsana tu aku ternampak satu henset yang cantik, bermutu, lengkap dalamnyer dan lain2 lagi. Tapi belum beli lagi, pergi pusing2 dulu kat kedai lain, tapi tak der yang murah kat kedai lain. Kedai ke-2 aku pergi ok lah sikit. So bincang punyer bincang punyer bincang... akhirnya abah aku belikan jugak hanset SONY ERICSSON C510!!! Pergghh...memang best gilerlah.Handset baru tuh. Function banyak.Thanks bah sebab belikan!!
Korang layan jer gambar nie kalau tak tau yang mana handsetnye....

 1. Ha! yang tengah tu lah hanset aku. Yang lain tu pun same cuma kaler lain.
2. Cameranya ada auto focus.
Tebalnyer nipis jer. Memory M2.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments:

Dah baca kan? Komen lah sikit. Sikit pun jadilah.
Fikir sebelum menaip. ;)